Garancija in vračilo izdelkov

V primeru kakršnih koli nepravilnosti ali poškodb vas prosimo, da nas kontaktirate preko elektronske pošte na info@berryhome.si ali nas pokličete na številko +386 1 777 82 77. Na voljo smo vsak delavnik od 8:00 do 19:00 in ob sobotah od 9:00 do16:00.

Za vračilo izdelkov veljajo določila in pogoji iz Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). Stroške vračila krijemo mi.

Brezplačno vračilo v 365 dneh

Pri Berryhome.si vam poleg tega zagotavljamo podaljšan rok za vračilo 365 dni. Stroške vračila krijemo mi. Po preteku zakonsko predpisanega 14 dnevnega roka za vračilo, blago sprejmemo pod naslednjimi pogoji:

  • vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži, ki pa je lahko odprta (odlepljen zaščitni trak na škatli, če ste preverjali pohištvo);
  • vrnjeni izdelek ne sme biti sestavljen in ponovno razstavljen;
  • izdelek mora biti nepoškodovan;
  • v primeru vračila blaga zaradi slabe kakovosti morajo biti izpolnjeni vsi zgornji pogoji;
  • blago ne sme biti predhodno uporabljeno;
  • vračilo ni mogoče v primeru, da je izdelek pokvarjen;
  • vrnjeno blago mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
  • vračilo izdelka zagotovimo iz mesta, dostopnega z našim dostavnim vozilom;
  • pohištva ni mogoče vrniti, če je bilo uporabljeno. Priporočamo vam, da ob prevzemu pohištva naredite podroben pregled prejetih izdelkov. Če niste zadovoljni, lahko posamezen izdelek ali celo pošiljko vrnete brezplačno;
  • rok za prevzem vrnjenega blaga je do 10 delovnih dni od obvestila o vračilu, razen če se s stranko dogovorimo drugače;
  • kupnine za opravljene storitve ne vračamo (dobava blaga v določeno nadstropje in podobno).

Garancija kakovosti za naše pohištvo velja 24 mesecev

Značilnosti vseh izdelkov na Berryhome.si so navedene v opisih. Vsi izdelki vključujejo garancijo proizvajalca, določila in pogoje le-te pa si lahko preberete spodaj in na garancijskem listu. Priporočamo vam, da pred sestavljanjem dobro pregledate vse prejete izdelke. Pogoji za uveljavljanje garancije so:

  • izdelek morate sestaviti v skladu s priloženimi navodili za sestavo in namestitev pohištva;
  • izdelek je treba uporabljati izključno za predvideni namen in vzdrževati v skladu s pravili uporabe;
    garancija velja za pomanjkljivosti pri kakovosti izdelka, nastale v proizvodnji, prodaji ali prevozu blaga.

Kupec izgubi pravico do garancije v naslednjih primerih:

  • če niso bila upoštevana navodila za montažo in če izdelka ne vzdržuje v skladu s pravili o uporabi;
  • če je blago poškodovano po strankini krivdi;
  • če je pohištvo poškodovano zaradi višje sile.

Priporočamo vam, da originalne embalaže ne zavržete, dokler pohištva niste sestavili. V primeru reklamacije bodo potrebne dodatne inormacije, ki jih lahko najdete na embalaži izdelka.

V primeru, da pri uporabi pohištva na njem opazite nepravilnosti, vas prosimo, da nas obvestite preko kontakta, navedenega na strani Berryhome.si. Če pride v času trajanja garancije do napak v količini ali kakovosti izdelkov, se Pohistvo.si zavezuje, da bo popravilo ali zamenjalo izdelek na lastne stroške. Pri napaki, nastali pri proizvajalcu, Berryhome.si obljublja, da jo bo odpravilo v roku 15 do najkasneje 45 dni od trenutka prejema obvestila.